آخرین اطلاعات و مقالات مربوط به ریاضی- نمونه سؤالات و پاسخ آنان
ریاضی - دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
 
 

چه کسی به ریاضی علاقه مند است؟

عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان همیشه در نظر محققین و دست اندركاران تعلیم و تربیت بسیار مهم بوده و پیشرفت تحصیلی حكایت از یادگیری مستمر و رو به رشد دانش آموزان در سالهای تحصیلی دارد. بدیهی است نهاد آموزش و پرورش بدون رشد آموزشی دچار ركود و عقب ماندگی خواهد شد و رشد و ترقی سایر دستگاههای دولتی و غیردولتی را كند خواهد كرد. همچنانكه مقصود نهایی دستگاههای آموزش و پرورش فراهم كردن شرایط مساعدی است كه به پیروی از برنامه های منظم و مؤثر، امر یادگیری را راحتتر و سریعتر صورت دهند.



ادامه مطلب ...


برچسب:, :: ::  نويسنده : سینا

تاریخ علم به آدمى یارى مى رساند تا «دانش» را از «شبه دانش» و «درست» را از «نادرست» تشخیص دهد و در بند خرافه و موهومات گرفتار نشود. در میان تاریخ علم، تاریخ ریاضیات و سرگذشت آن در بین اقوام مختلف ، مهجور واقع شده و به رغم اهمیت زیاد، از آن غافل مانده اند. در نظر داریم در این فضاى اندك و در حد وسعمان برخى از حقایق تاریخى( به خصوص در مورد رشته ریاضیات) را برایتان روشن و اهمیت زیاد ریاضى و تاریخ آن را در زندگى روزمره بیان كنیم.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ریاضی - دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolriyazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 45620
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1